An Empirical Festival Research is Key, but almost Impossible: an interview with Dina Iordanova
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10290726" target="_blank" >RIV/00216208:11210/14:10290726 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Empirický výzkum festivalů je klíčový, ale téměř nemožný: rozhovor s Dinou Iordanovou
Original language description
Současná studia filmových festivalů mají dvě pomyslná epicentra. Jedno je spojené s Univerzitou v Amsterdamu, Marijkou de Valck a projektem Film Festival Research Network. Druhé pak s Univerzitou St. Andrews, Dinou Iordanovou a týmem kolem projektu Dynamics of World Cinema zaměřeném na výzkum cirkulace ne-mainstreamovým filmů. Původně poměrně široce vymezený výzkum projektu Dynamics of World Cinema zahrnoval čtyři hlavní okruhy: globální blockbustery pocházející z menších kinematografií, jako je například jihokorejská, festivaly, distribuci pro diaspory a internet. Postupně se i pod vlivem expanze on-line distribuce zúžil na filmové festivaly. Jeho hlavním výstupem je série antologií Film Festival Yearbook. První z řady zaměřená na festivalový okruh (festival circuit) vyšla v roce 2009 (koeditorka Ragan Rhyneová), další se pak věnovaly fenoménům imaginárních komunit (2010), festivalům ve východní Asii (2011, koeditorka obou Ruby Cheungová) a filmovým festivalům a aktivismu (2012, spole
Czech name
Empirický výzkum festivalů je klíčový, ale téměř nemožný: rozhovor s Dinou Iordanovou
Czech description
Současná studia filmových festivalů mají dvě pomyslná epicentra. Jedno je spojené s Univerzitou v Amsterdamu, Marijkou de Valck a projektem Film Festival Research Network. Druhé pak s Univerzitou St. Andrews, Dinou Iordanovou a týmem kolem projektu Dynamics of World Cinema zaměřeném na výzkum cirkulace ne-mainstreamovým filmů. Původně poměrně široce vymezený výzkum projektu Dynamics of World Cinema zahrnoval čtyři hlavní okruhy: globální blockbustery pocházející z menších kinematografií, jako je například jihokorejská, festivaly, distribuci pro diaspory a internet. Postupně se i pod vlivem expanze on-line distribuce zúžil na filmové festivaly. Jeho hlavním výstupem je série antologií Film Festival Yearbook. První z řady zaměřená na festivalový okruh (festival circuit) vyšla v roce 2009 (koeditorka Ragan Rhyneová), další se pak věnovaly fenoménům imaginárních komunit (2010), festivalům ve východní Asii (2011, koeditorka obou Ruby Cheungová) a filmovým festivalům a aktivismu (2012, spole
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AL - Art, architecture, cultural heritage
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Iluminace
ISSN
0862-397X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
26
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
99-105
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—