The application of psychology of memory at school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10291881" target="_blank" >RIV/00216208:11210/14:10291881 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti využití psychologie paměti ve školní praxi
Original language description
Tento článek se zabývá vybranými teoretickými poznatky o paměti a možnostmi jejich uplatnění v praxi učitele. Nejprve se věnuje různým druhům paměti. Následně popisuje fáze paměťového procesu a některé strategie, které napomáhají přesunu informací z krátkodobé do dlouhodobé paměti. Závěrem představuje několik způsobů, jak podpořit proces zapamatování u žáků.
Czech name
Možnosti využití psychologie paměti ve školní praxi
Czech description
Tento článek se zabývá vybranými teoretickými poznatky o paměti a možnostmi jejich uplatnění v praxi učitele. Nejprve se věnuje různým druhům paměti. Následně popisuje fáze paměťového procesu a některé strategie, které napomáhají přesunu informací z krátkodobé do dlouhodobé paměti. Závěrem představuje několik způsobů, jak podpořit proces zapamatování u žáků.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů