Transforming higher education classrooms: cooperative learning groups experience
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F15%3A10319802" target="_blank" >RIV/00216208:11210/15:10319802 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Proměna vysokoškolské výuky. Zkušenost s využitím kooperativních skupin
Original language description
Článek se zaměřuje na akční výzkum na vysoké škole, na jeho místo v transformačních edukačních procesech, konkrétněji v přístupech vrstevnického učení. Zabývá se problematikou kooperativního vrstevnického učení, jeho rolí ve vzdělávání na současných vysokých školách. V článku je prezentován akční výzkum výuky: jeho cílem bylo zkoumat vztah kooperativních učebních skupin k zapojení studentů do výuky. Výsledky ukazují, že součinnost studentů v dlouhodobých učebních skupinách mělo u studentů pozitivní vlivna úroveň zapojení do výuky, na jejich odpovědnost za plnění úkolů.
Czech name
Proměna vysokoškolské výuky. Zkušenost s využitím kooperativních skupin
Czech description
Článek se zaměřuje na akční výzkum na vysoké škole, na jeho místo v transformačních edukačních procesech, konkrétněji v přístupech vrstevnického učení. Zabývá se problematikou kooperativního vrstevnického učení, jeho rolí ve vzdělávání na současných vysokých školách. V článku je prezentován akční výzkum výuky: jeho cílem bylo zkoumat vztah kooperativních učebních skupin k zapojení studentů do výuky. Výsledky ukazují, že součinnost studentů v dlouhodobých učebních skupinách mělo u studentů pozitivní vlivna úroveň zapojení do výuky, na jejich odpovědnost za plnění úkolů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Studia paedagogica
ISSN
1803-7437
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XX
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
23
Pages from-to
81-103
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—