Why should we teach students how to think
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10325066" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10325066 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Proč učit žáky přemýšlet - srovnání přístupu učitele zaměřeného na obsah a proces učení
Original language description
Tento článek se zabývá srovnáním přístupů ke vzdělání zaměřeným na obsah a proces učení. Nejprve se věnuje popisu předností a nevýhod přístupu zaměřeného na obsah. Následně popisuje kognitivní přístup. Závěrem představuje možnosti rozvoje učitelů v druhém jmenovaném přístupu.
Czech name
Proč učit žáky přemýšlet - srovnání přístupu učitele zaměřeného na obsah a proces učení
Czech description
Tento článek se zabývá srovnáním přístupů ke vzdělání zaměřeným na obsah a proces učení. Nejprve se věnuje popisu předností a nevýhod přístupu zaměřeného na obsah. Následně popisuje kognitivní přístup. Závěrem představuje možnosti rozvoje učitelů v druhém jmenovaném přístupu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Škola jako místo setkávání 2016 aneb aneb učení je zábavné a inspirativní v každém věku. : Sborník příspěvků z konference konané 15. dubna 2016.
ISBN
978-80-7308-643-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
36-41
Publisher name
Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Apr 15, 2016
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—