The use of dynamic assessment in the process of inclusion of pupils with special educational needs
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10331316" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10331316 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://ksp.pf.unipo.sk/data/fckeditor/Specialny%20pedagog/%C3%85%C2%A0P_2016_%C3%84%C2%8D_%201.pdf" target="_blank" >http://ksp.pf.unipo.sk/data/fckeditor/Specialny%20pedagog/%C3%85%C2%A0P_2016_%C3%84%C2%8D_%201.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití dynamické diagnostiky při inkluzi žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Original language description
Text představuje dynamické vyšetření jako alternativní způsob diagnostiky, která doplňuje, resp. může nahradit tradiční standardizované vyšetření, především pak v podmínkách edukačního procesu a poradenské praxe zaměřené na vzdělávání. Jsou vymezena teoretická východiska dynamické diagnostiky, dále je porovnáno dynamické a statické vyšetření a poukázáno na přínosy dynamického vyšetření. Důraz je kladen a užitečnost tohoto přístupu v kontextu inkluzivního vzdělávání. V závěru příspěvku je představena česká lokalizace metody Dynamické testování kognitivních funkcí u dětí (ACFS), jejíž autorkou je C. Lidz.
Czech name
Využití dynamické diagnostiky při inkluzi žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Czech description
Text představuje dynamické vyšetření jako alternativní způsob diagnostiky, která doplňuje, resp. může nahradit tradiční standardizované vyšetření, především pak v podmínkách edukačního procesu a poradenské praxe zaměřené na vzdělávání. Jsou vymezena teoretická východiska dynamické diagnostiky, dále je porovnáno dynamické a statické vyšetření a poukázáno na přínosy dynamického vyšetření. Důraz je kladen a užitečnost tohoto přístupu v kontextu inkluzivního vzdělávání. V závěru příspěvku je představena česká lokalizace metody Dynamické testování kognitivních funkcí u dětí (ACFS), jejíž autorkou je C. Lidz.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Špeciálny pedagóg: časopis pre špeciálnopedagogickú teóriu a prax
ISSN
1338-6670
e-ISSN
—
Volume of the periodical
5
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
19
Pages from-to
52-70
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—