Coping with specific learning difficulties: dyslexia, dysorthographia, dysgraphia
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F19%3A10402035" target="_blank" >RIV/00216208:11210/19:10402035 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zvládáme specifické poruchy učení: dyslexie, dysortografie, dysgrafie
Original language description
Publikace nabízí systematický trénink dovedností, které jedinci s dyslexií ve vyšších stupních studia potřebují posilovat. Jednotlivé části knihy se zaměřují na techniku čtení, porozumění čtenému, trénink paměťových strategií, zpracování textů, zvnitřňování odborných pojmů, osvojování cizího jazyka, využívání moderních technologií ve výuce. Veškeré prezentované postupy a nástroje patří do kategorie tzv. evidence-based metod.
Czech name
Zvládáme specifické poruchy učení: dyslexie, dysortografie, dysgrafie
Czech description
Publikace nabízí systematický trénink dovedností, které jedinci s dyslexií ve vyšších stupních studia potřebují posilovat. Jednotlivé části knihy se zaměřují na techniku čtení, porozumění čtenému, trénink paměťových strategií, zpracování textů, zvnitřňování odborných pojmů, osvojování cizího jazyka, využívání moderních technologií ve výuce. Veškeré prezentované postupy a nástroje patří do kategorie tzv. evidence-based metod.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50101 - Psychology (including human - machine relations)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů