All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Professiogram as a Basis for Construction of Educational Programs

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F19%3A10407361" target="_blank" >RIV/00216208:11210/19:10407361 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=0.4uBXTqIQ" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=0.4uBXTqIQ</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Profesiogram jako podklad pro konstrukci vzdělávacích programů

  • Original language description

    CÍLE: Článek chce ukázat, jak lze využít systematický popis nároků na pracovní pozice sociálních pracovníků (tzv. profesiogramy) jako východisko pro konstrukci vzdělávacích programů v oblasti terciárního vzdělávání. TEORETICKÁ VÝCHODISKA: Článek vychází z analýzy pracovních činností založených na popisu chování pracovníka. METODY: Je využit expertní přístup. VÝSLEDKY: Jako příklad výsledku je uveden profesiogram pracovní pozice terénního sociálního pracovníka oddělení sociálně-právní ochrany dětí a návazné požadavky na jeho optimální profesní přípravu. IMPLIKACE PRO SOCIÁLNÍ PRÁCI: Tento princip je možné využít i pro jiné druhy pracovních pozic a jim odpovídajících vzdělávacích programů v sociální práci.

  • Czech name

    Profesiogram jako podklad pro konstrukci vzdělávacích programů

  • Czech description

    CÍLE: Článek chce ukázat, jak lze využít systematický popis nároků na pracovní pozice sociálních pracovníků (tzv. profesiogramy) jako východisko pro konstrukci vzdělávacích programů v oblasti terciárního vzdělávání. TEORETICKÁ VÝCHODISKA: Článek vychází z analýzy pracovních činností založených na popisu chování pracovníka. METODY: Je využit expertní přístup. VÝSLEDKY: Jako příklad výsledku je uveden profesiogram pracovní pozice terénního sociálního pracovníka oddělení sociálně-právní ochrany dětí a návazné požadavky na jeho optimální profesní přípravu. IMPLIKACE PRO SOCIÁLNÍ PRÁCI: Tento princip je možné využít i pro jiné druhy pracovních pozic a jim odpovídajících vzdělávacích programů v sociální práci.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Sociální práce (Sociálna práca)

  • ISSN

    1213-6204

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    19

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    106-117

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database