Bauhaus and reform pedagogy in the context of social development at the end of the 19th and beginning of the 20th century
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F07%3A00107976" target="_blank" >RIV/00216208:11230/07:00107976 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Bauhaus a reformní pedagogika v kontextu společenského vývoje konce 19. a počátku 20. století
Original language description
Autor analyzuje souvislost mezi hnutím Bauhaus a reformně pedagogickým hnutím.
Czech name
Bauhaus a reformní pedagogika v kontextu společenského vývoje konce 19. a počátku 20. století
Czech description
Autor analyzuje souvislost mezi hnutím Bauhaus a reformně pedagogickým hnutím.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AB - History
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Universitatis Carolinae. Studia Territorialia
ISSN
1213-4449
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2007
Issue of the periodical within the volume
9
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
140
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—