Is it a necessary for the readers of popular romances to get to know the marketing strategy of the publishing corporations?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F07%3A10001824" target="_blank" >RIV/00216208:11230/07:10001824 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Je znalost marketingových strategií vydavatelství populárního čtiva nezbytnou součástí všeobecné mediální gramotnosti?
Original language description
Obsahy tzv. nízkého vkusu jsou v první řadě komerčním zájmem vydavatele. Článek předkládá analýzu marketingové segmentace čtiva pro ženy jako produktu na mediálním trhu a zabývá se schopností recipientů tyto strategie zpětně dekódovat.
Czech name
Je znalost marketingových strategií vydavatelství populárního čtiva nezbytnou součástí všeobecné mediální gramotnosti?
Czech description
Obsahy tzv. nízkého vkusu jsou v první řadě komerčním zájmem vydavatele. Článek předkládá analýzu marketingové segmentace čtiva pro ženy jako produktu na mediálním trhu a zabývá se schopností recipientů tyto strategie zpětně dekódovat.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Mediální gramotnost : nový rozměr vzdělávání
ISBN
978-80-86212-58-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
—
Publisher name
Radioservis
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Apr 16, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—