Melonisatrion and bublification of TV jingles
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F08%3A00107607" target="_blank" >RIV/00216208:11230/08:00107607 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Melounizace a bublinizace znělek uvádějících televizní zpravodajství
Original language description
Sémiotická analýza znělek televizního zpravodajství ukazující postup od symbolických sdělení k ikonickému upoutávání pozornosti, které je v současnosti charakteristické jak pro média veřejné služby, tak pro média soukromá.
Czech name
Melounizace a bublinizace znělek uvádějících televizní zpravodajství
Czech description
Sémiotická analýza znělek televizního zpravodajství ukazující postup od symbolických sdělení k ikonickému upoutávání pozornosti, které je v současnosti charakteristické jak pro média veřejné služby, tak pro média soukromá.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Média dnes : reflexe mediality, médií a mediálních obsahů
ISBN
978-80-244-2023-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—