All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The historiography of French media with special interest in 20th century

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F11%3A10103474" target="_blank" >RIV/00216208:11230/11:10103474 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Historiografie francouzských médií se zaměřením na 20. století

  • Original language description

    Tento text popisuje současný stav francouzské historiografie médií se zaměřením na 20. století. Popisuje možný způsob, jak lze z časového hlediska ke studiu sledovaného období přistupovat. Je vhodné zabývat se historií tisku, pokračovat historií rozhlasového i televizního vysílání a také se věnovat celkové historii médií, která zahrnuje i nová média, a dále pojmout i oblast marketingové komunikace, public relations atd. Za použití analýzy různých přístupů k dějinám se autorka snaží najít významné časovémilníky a rozpoznat témata, která jsou opakovaně středem pozornosti.

  • Czech name

    Historiografie francouzských médií se zaměřením na 20. století

  • Czech description

    Tento text popisuje současný stav francouzské historiografie médií se zaměřením na 20. století. Popisuje možný způsob, jak lze z časového hlediska ke studiu sledovaného období přistupovat. Je vhodné zabývat se historií tisku, pokračovat historií rozhlasového i televizního vysílání a také se věnovat celkové historii médií, která zahrnuje i nová média, a dále pojmout i oblast marketingové komunikace, public relations atd. Za použití analýzy různých přístupů k dějinám se autorka snaží najít významné časovémilníky a rozpoznat témata, která jsou opakovaně středem pozornosti.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Komunikace, média, společnost

  • ISSN

    1804-4190

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    1

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    50-58

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database