All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Visuality in Mediated Communication: Topics, Approaches and Contexts

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F13%3A10126746" target="_blank" >RIV/00216208:11230/13:10126746 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://medialnistudia.files.wordpress.com/2013/06/ms_2013_1_stat4.pdf" target="_blank" >http://medialnistudia.files.wordpress.com/2013/06/ms_2013_1_stat4.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vizualita v mediální komunikaci: témata, přístupy a souvislosti

  • Original language description

    Text shrnuje témata spojená s vizualitou v komunikaci, tak jak je prezentuje aktuální odborný tisk. Stručně zmiňuje témata a souvislosti, které současnému stavu předcházely, a které vymezily oblast označovanou spojením vizuální studia, pod kterou jsou vsoučasnosti otázky týkající se vizuálních prostředků, sdělení a interpretací obvykle řazeny. Texty z počátku 21. století usilují o vyjasnění a definování oblasti vizuálních studií, kontextu vizuality v komunikaci a mediálních studiích, jejich postavení vrámci humanitních věd i kultury jako takové. Období poloviny první dekády 21. století posouvá témata ke konkrétnějším problémům vizuality (konvergence vizuality různých typů médií, různé významy obrazových sdělení, design a vzorce zobrazování apod.), nejnovější texty se znovu soustředí na širší kontext možností vizuality a jejího významu pro formování společnosti (zejména na vizuální prostředky vytváření identity, vizuální hyperrealitu, stereotypy v zobrazování, manipulace vizuálními pr

  • Czech name

    Vizualita v mediální komunikaci: témata, přístupy a souvislosti

  • Czech description

    Text shrnuje témata spojená s vizualitou v komunikaci, tak jak je prezentuje aktuální odborný tisk. Stručně zmiňuje témata a souvislosti, které současnému stavu předcházely, a které vymezily oblast označovanou spojením vizuální studia, pod kterou jsou vsoučasnosti otázky týkající se vizuálních prostředků, sdělení a interpretací obvykle řazeny. Texty z počátku 21. století usilují o vyjasnění a definování oblasti vizuálních studií, kontextu vizuality v komunikaci a mediálních studiích, jejich postavení vrámci humanitních věd i kultury jako takové. Období poloviny první dekády 21. století posouvá témata ke konkrétnějším problémům vizuality (konvergence vizuality různých typů médií, různé významy obrazových sdělení, design a vzorce zobrazování apod.), nejnovější texty se znovu soustředí na širší kontext možností vizuality a jejího významu pro formování společnosti (zejména na vizuální prostředky vytváření identity, vizuální hyperrealitu, stereotypy v zobrazování, manipulace vizuálními pr

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Mediální studia

  • ISSN

    1801-9978

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    7

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    21

  • Pages from-to

    58-78

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database