All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

TRENDS IN MARKETING SMES TO SUPPORT INNOVATION ON THE CZECH MARKET

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F13%3A10159036" target="_blank" >RIV/00216208:11230/13:10159036 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://tvp.zcu.cz/cd/2013/PDF_sbornik/34.pdf" target="_blank" >http://tvp.zcu.cz/cd/2013/PDF_sbornik/34.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Trendy v marketingu MSP směřující k podpoře zavádění inovací na český trh

  • Original language description

    Marketing hraje klíčovou roli v obchodní strategii. Vhodně zacílený marketing je konkurenční výhodou pro mnohé podniky, přičemž ty si mohou vybírat z několika možných nástrojů strategické analýzy pro správnou tvorbu marketingové strategie. MSP jsou při strategické analýze a marketingovém plánování limitováni finančními a lidskými zdroji. To je důvod, proč se právě MSP musí soustředit na výběr vhodných nástrojů, které jsou právě v tomto příspěvku představeny. V příspěvku byl použit zejména sekundární výzkum na jehož základě byly provedeny doporučené pro mikro, malé a střední podnikatele.

  • Czech name

    Trendy v marketingu MSP směřující k podpoře zavádění inovací na český trh

  • Czech description

    Marketing hraje klíčovou roli v obchodní strategii. Vhodně zacílený marketing je konkurenční výhodou pro mnohé podniky, přičemž ty si mohou vybírat z několika možných nástrojů strategické analýzy pro správnou tvorbu marketingové strategie. MSP jsou při strategické analýze a marketingovém plánování limitováni finančními a lidskými zdroji. To je důvod, proč se právě MSP musí soustředit na výběr vhodných nástrojů, které jsou právě v tomto příspěvku představeny. V příspěvku byl použit zejména sekundární výzkum na jehož základě byly provedeny doporučené pro mikro, malé a střední podnikatele.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Trendy v podnikání 2013: recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-261-0321-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Place of publication

    Plzeň

  • Event location

    Plzeň

  • Event date

    Nov 14, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article