TRENDS IN MARKETING SMES TO SUPPORT INNOVATION ON THE CZECH MARKET
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F13%3A10159036" target="_blank" >RIV/00216208:11230/13:10159036 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://tvp.zcu.cz/cd/2013/PDF_sbornik/34.pdf" target="_blank" >http://tvp.zcu.cz/cd/2013/PDF_sbornik/34.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Trendy v marketingu MSP směřující k podpoře zavádění inovací na český trh
Original language description
Marketing hraje klíčovou roli v obchodní strategii. Vhodně zacílený marketing je konkurenční výhodou pro mnohé podniky, přičemž ty si mohou vybírat z několika možných nástrojů strategické analýzy pro správnou tvorbu marketingové strategie. MSP jsou při strategické analýze a marketingovém plánování limitováni finančními a lidskými zdroji. To je důvod, proč se právě MSP musí soustředit na výběr vhodných nástrojů, které jsou právě v tomto příspěvku představeny. V příspěvku byl použit zejména sekundární výzkum na jehož základě byly provedeny doporučené pro mikro, malé a střední podnikatele.
Czech name
Trendy v marketingu MSP směřující k podpoře zavádění inovací na český trh
Czech description
Marketing hraje klíčovou roli v obchodní strategii. Vhodně zacílený marketing je konkurenční výhodou pro mnohé podniky, přičemž ty si mohou vybírat z několika možných nástrojů strategické analýzy pro správnou tvorbu marketingové strategie. MSP jsou při strategické analýze a marketingovém plánování limitováni finančními a lidskými zdroji. To je důvod, proč se právě MSP musí soustředit na výběr vhodných nástrojů, které jsou právě v tomto příspěvku představeny. V příspěvku byl použit zejména sekundární výzkum na jehož základě byly provedeny doporučené pro mikro, malé a střední podnikatele.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Trendy v podnikání 2013: recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference
ISBN
978-80-261-0321-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
—
Publisher name
Západočeská univerzita v Plzni
Place of publication
Plzeň
Event location
Plzeň
Event date
Nov 14, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—