Statistics in media communication
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F14%3A10284438" target="_blank" >RIV/00216208:11230/14:10284438 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Statistika ve studiu mediální komunikace
Original language description
Stať pojednává o užití statistických metod ve výzkumu mediální komunikace. Věnuje se zejména využití kvantitativních metod ve výzkumu mediálních obsahů a mediálních publik.
Czech name
Statistika ve studiu mediální komunikace
Czech description
Stať pojednává o užití statistických metod ve výzkumu mediální komunikace. Věnuje se zejména využití kvantitativních metod ve výzkumu mediálních obsahů a mediálních publik.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Statistika v aplikacích
ISBN
978-80-262-0700-9
Number of pages of the result
12
Pages from-to
255-266
Number of pages of the book
455
Publisher name
Portál
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—