Principles of marketing and marketing communication for social enterprises
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F19%3A10400578" target="_blank" >RIV/00216208:11230/19:10400578 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku
Original language description
Kniha pojednává o stavu marketingu v sociálních podnicích v ČR . V první části disponuje výzkumem autorky, který rozebírá situaci sociálních podniků v ČR a v další seznamuje čtenáře s nástroji vhodnými pro marketing sociálních podniků.
Czech name
Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku
Czech description
Kniha pojednává o stavu marketingu v sociálních podnicích v ČR . V první části disponuje výzkumem autorky, který rozebírá situaci sociálních podniků v ČR a v další seznamuje čtenáře s nástroji vhodnými pro marketing sociálních podniků.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50802 - Media and socio-cultural communication
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-87865-50-7
Number of pages
125
Publisher name
Ekopress
Place of publication
Jesenice
UT code for WoS book
—