All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teaching Remediation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F20%3A10423786" target="_blank" >RIV/00216208:11230/20:10423786 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=5RXNvuN.-J" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=5RXNvuN.-J</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Remediace výuky

  • Original language description

    Text se věnuje rostoucí technologické podmíněnosti výuky, jejímž významným akcelerátorem se stalo omezení až úplné zrušení takzvané kontaktní výuky během opatření zavedených proti šíření koronaviru v prvním pololetí roku 2020. Na výuku nahlíží jako na mediovaný proces, u nějž s rostoucím podílem zapojování technologií dochází k remediaci, a sice směrem od jeho původní podoby, kdy byl mediován převážně v rovině společenské, k nynější, kdy naopak výrazně stoupá podíl jeho mediace v rovině technologické, a to až k absolutnímu stadiu, k němuž došlo v období eliminace takzvané kontaktní výuky. I společenská dimenze výuky totiž byla převedena do dimenze technologické, kvůli čemuž se stala technologicky podmíněnou s doprovodnými důsledky, mezi něž se zařadila také nemožnost vzdělávat žáky či studenty nevybavené potřebnými technologickými prostředky.

  • Czech name

    Remediace výuky

  • Czech description

    Text se věnuje rostoucí technologické podmíněnosti výuky, jejímž významným akcelerátorem se stalo omezení až úplné zrušení takzvané kontaktní výuky během opatření zavedených proti šíření koronaviru v prvním pololetí roku 2020. Na výuku nahlíží jako na mediovaný proces, u nějž s rostoucím podílem zapojování technologií dochází k remediaci, a sice směrem od jeho původní podoby, kdy byl mediován převážně v rovině společenské, k nynější, kdy naopak výrazně stoupá podíl jeho mediace v rovině technologické, a to až k absolutnímu stadiu, k němuž došlo v období eliminace takzvané kontaktní výuky. I společenská dimenze výuky totiž byla převedena do dimenze technologické, kvůli čemuž se stala technologicky podmíněnou s doprovodnými důsledky, mezi něž se zařadila také nemožnost vzdělávat žáky či studenty nevybavené potřebnými technologickými prostředky.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50802 - Media and socio-cultural communication

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Civilia: odborná revue pro didaktiku společenských věd

  • ISSN

    1805-3963

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    11

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    56-62

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database