All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The media image of Christianity in Czech and Slovak Media

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F21%3A10427903" target="_blank" >RIV/00216208:11230/21:10427903 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018

  • Original language description

    Neustále se zdůrazňuje důležitost komunikace mezi jednotlivci i skupinami a často jsme upozorňováni na to, že neumíme komunikovat. Komunikujeme buď málo, nebo špatně. Také komunikace v on-line světě, která nám umožňuje vytvářet ideální obrazy nás samých je často zavrhována. Ovšem to, že na sítích trávíme hodně času, je fakt, který nelze opominout, a měli by s ním umět pracovat všichni, kteří promlouvají k lidem. Mezi ně patří samozřejmě i církve. Tato kniha se snaží zmapovat, jak se daří církvi oslovovat společnost skrze média, ať už nová nebo klasická. Monografie tak zaplňuje niku na trhu s odbornou literaturou zaměřenou na komunikaci a persvazi. Příspěvky zde uvedené pokrývají celou řadu oblastí a dotýkají se otázek vystupujících na povrch v souvislosti s mediálním obrazem jednotlivých denominací. Kniha je vhodná pro všechny čtenáře, kteří se touto oblastí, ať už na profesionální nebo laické úrovni, zabývají.

  • Czech name

    Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018

  • Czech description

    Neustále se zdůrazňuje důležitost komunikace mezi jednotlivci i skupinami a často jsme upozorňováni na to, že neumíme komunikovat. Komunikujeme buď málo, nebo špatně. Také komunikace v on-line světě, která nám umožňuje vytvářet ideální obrazy nás samých je často zavrhována. Ovšem to, že na sítích trávíme hodně času, je fakt, který nelze opominout, a měli by s ním umět pracovat všichni, kteří promlouvají k lidem. Mezi ně patří samozřejmě i církve. Tato kniha se snaží zmapovat, jak se daří církvi oslovovat společnost skrze média, ať už nová nebo klasická. Monografie tak zaplňuje niku na trhu s odbornou literaturou zaměřenou na komunikaci a persvazi. Příspěvky zde uvedené pokrývají celou řadu oblastí a dotýkají se otázek vystupujících na povrch v souvislosti s mediálním obrazem jednotlivých denominací. Kniha je vhodná pro všechny čtenáře, kteří se touto oblastí, ať už na profesionální nebo laické úrovni, zabývají.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50802 - Media and socio-cultural communication

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-246-4753-1

  • Number of pages

    115

  • Publisher name

    Karolinum

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book