The media image of Christianity in Czech and Slovak Media
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F21%3A10427903" target="_blank" >RIV/00216208:11230/21:10427903 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018
Original language description
Neustále se zdůrazňuje důležitost komunikace mezi jednotlivci i skupinami a často jsme upozorňováni na to, že neumíme komunikovat. Komunikujeme buď málo, nebo špatně. Také komunikace v on-line světě, která nám umožňuje vytvářet ideální obrazy nás samých je často zavrhována. Ovšem to, že na sítích trávíme hodně času, je fakt, který nelze opominout, a měli by s ním umět pracovat všichni, kteří promlouvají k lidem. Mezi ně patří samozřejmě i církve. Tato kniha se snaží zmapovat, jak se daří církvi oslovovat společnost skrze média, ať už nová nebo klasická. Monografie tak zaplňuje niku na trhu s odbornou literaturou zaměřenou na komunikaci a persvazi. Příspěvky zde uvedené pokrývají celou řadu oblastí a dotýkají se otázek vystupujících na povrch v souvislosti s mediálním obrazem jednotlivých denominací. Kniha je vhodná pro všechny čtenáře, kteří se touto oblastí, ať už na profesionální nebo laické úrovni, zabývají.
Czech name
Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018
Czech description
Neustále se zdůrazňuje důležitost komunikace mezi jednotlivci i skupinami a často jsme upozorňováni na to, že neumíme komunikovat. Komunikujeme buď málo, nebo špatně. Také komunikace v on-line světě, která nám umožňuje vytvářet ideální obrazy nás samých je často zavrhována. Ovšem to, že na sítích trávíme hodně času, je fakt, který nelze opominout, a měli by s ním umět pracovat všichni, kteří promlouvají k lidem. Mezi ně patří samozřejmě i církve. Tato kniha se snaží zmapovat, jak se daří církvi oslovovat společnost skrze média, ať už nová nebo klasická. Monografie tak zaplňuje niku na trhu s odbornou literaturou zaměřenou na komunikaci a persvazi. Příspěvky zde uvedené pokrývají celou řadu oblastí a dotýkají se otázek vystupujících na povrch v souvislosti s mediálním obrazem jednotlivých denominací. Kniha je vhodná pro všechny čtenáře, kteří se touto oblastí, ať už na profesionální nebo laické úrovni, zabývají.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50802 - Media and socio-cultural communication
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-246-4753-1
Number of pages
115
Publisher name
Karolinum
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—