Media, Communication and Technology
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F08%3A00000184" target="_blank" >RIV/00216208:11240/08:00000184 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Média, komunikace a technologie
Original language description
Výklad vztahu komunikačních technologií, společnosti a kulturní změny, se zaměřením na samotné podmínky umožňující mediální zprostředkování významu. Základním tématem textu jsou různé přístupy k definici pojmu médií (multimédií), která lze chápat nejen jako určité technologické formy, ale i v širším smyslu jako označení zahrnující komplexní oblast sociálních praktik, perceptivních schémat či forem myšlení.
Czech name
Média, komunikace a technologie
Czech description
Výklad vztahu komunikačních technologií, společnosti a kulturní změny, se zaměřením na samotné podmínky umožňující mediální zprostředkování významu. Základním tématem textu jsou různé přístupy k definici pojmu médií (multimédií), která lze chápat nejen jako určité technologické formy, ale i v širším smyslu jako označení zahrnující komplexní oblast sociálních praktik, perceptivních schémat či forem myšlení.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AA - Philosophy and religion
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Média, komunikace a kultura
ISBN
978-80-7380-117-5
Number of pages of the result
16
Pages from-to
—
Number of pages of the book
94
Publisher name
Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk
Place of publication
Plzeň
UT code for WoS chapter
—