All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Common Features of Successive Bilingualism of Youth Migrants and Specific Features Typical for Bilingual Speakers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F17%3A10362192" target="_blank" >RIV/00216208:11240/17:10362192 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.24045/aps.2017.1.1" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.24045/aps.2017.1.1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.24045/aps.2017.1.1" target="_blank" >10.24045/aps.2017.1.1</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Společné znaky sukcesivního bilingvismu u mladých migrantů a specifika bilingvistů z hlediska psycholingvistiky

  • Original language description

    Článek se zaměřuje na analýzu dat z výzkumu o pozdním sukcesivním bilingvismu, kdy osvojení jazyka probíhalo v přirozeném prostředí hostitelské země. Cílem je rozbor procesů osvojování jazyka a jejích společné prvky, získání bilingvální zkušenosti a identity, objevení specifických znaků typických pro bilingvisty a sebereflektující popis těchto procesů. Výzkum byl prováděn mezi rusko-českými bilingvisty, kteří jako mateřský jazyk měli ruštinu a s osvojením českého jazyka začali v adolescentním věku. Informátoři otevřeně odpověděli na otázky o průběhu osvojení českého jazyka a jeho využiti v každodenním životě. Zjištěná data byla následně zpracována a analyzována pomocí metody kvalitativního výzkumu.

  • Czech name

    Společné znaky sukcesivního bilingvismu u mladých migrantů a specifika bilingvistů z hlediska psycholingvistiky

  • Czech description

    Článek se zaměřuje na analýzu dat z výzkumu o pozdním sukcesivním bilingvismu, kdy osvojení jazyka probíhalo v přirozeném prostředí hostitelské země. Cílem je rozbor procesů osvojování jazyka a jejích společné prvky, získání bilingvální zkušenosti a identity, objevení specifických znaků typických pro bilingvisty a sebereflektující popis těchto procesů. Výzkum byl prováděn mezi rusko-českými bilingvisty, kteří jako mateřský jazyk měli ruštinu a s osvojením českého jazyka začali v adolescentním věku. Informátoři otevřeně odpověděli na otázky o průběhu osvojení českého jazyka a jeho využiti v každodenním životě. Zjištěná data byla následně zpracována a analyzována pomocí metody kvalitativního výzkumu.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Akademická psychologie

  • ISSN

    2464-6741

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    Neuveden

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    12-20

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database