Flavour: a product of perception illusions and result of lifelong learning
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F19%3A10397549" target="_blank" >RIV/00216208:11240/19:10397549 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Chuť: produkt percepčních iluzí a výsledek celoživotního učení
Original language description
Kapitola se zabývá problematikou vzniku chuťového vjemu z hlediska neuropsychologie.
Czech name
Chuť: produkt percepčních iluzí a výsledek celoživotního učení
Czech description
Kapitola se zabývá problematikou vzniku chuťového vjemu z hlediska neuropsychologie.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50101 - Psychology (including human - machine relations)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Antropologie smyslů
ISBN
978-80-7476-162-1
Number of pages of the result
18
Pages from-to
113-130
Number of pages of the book
263
Publisher name
Togga
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—