Spirituality and Pedagogy of St. Joseph Calasanctius
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11260%2F09%3A00208087" target="_blank" >RIV/00216208:11260/09:00208087 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Spiritualita a pedagogika Josefa Kalasanského
Original language description
Tento článek se věnuje osobnosti Josefa Kalasanského a jeho působení v oblasti vzdělávání a duchovního života ve společnosti v 17. století. Analyzuje jednotlivé prvky, které se staly součástí piaristické spirituality a daly vzniknout novému řádu. Soustředí se zejména na význam Josefa Kalasanského a jeho škol v oblasti vzdělávání dětí z nejslabších sociálních vrstev a na piaristické přístupy ve vzdělávání.
Czech name
Spiritualita a pedagogika Josefa Kalasanského
Czech description
Tento článek se věnuje osobnosti Josefa Kalasanského a jeho působení v oblasti vzdělávání a duchovního života ve společnosti v 17. století. Analyzuje jednotlivé prvky, které se staly součástí piaristické spirituality a daly vzniknout novému řádu. Soustředí se zejména na význam Josefa Kalasanského a jeho škol v oblasti vzdělávání dětí z nejslabších sociálních vrstev a na piaristické přístupy ve vzdělávání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AA - Philosophy and religion
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Piaristé : historie, osobnosti, literatura, umění : Slánské rozhovory 2008
ISBN
978-80-254-5274-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
Město Slaný
Place of publication
Slaný
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—