The Art of (Self-)Marketing. The Artist in the Clutches of the 19th Century Art Trade
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11260%2F24%3A10478171" target="_blank" >RIV/00216208:11260/24:10478171 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Umění prodat (se). Umělec ve spárech trhu 19. století
Original language description
Výstava přibližující sociální situaci a reprezentační a obchodní strategie výtvarných umělců 19. století.
Czech name
Umění prodat (se). Umělec ve spárech trhu 19. století
Czech description
Výstava přibližující sociální situaci a reprezentační a obchodní strategie výtvarných umělců 19. století.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
60401 - Arts, Art history
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-88027-55-3
Number of pages
88
Publisher name
Západočeská galerie v Plzni
Place of publication
Plzeň
UT code for WoS book
—