All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Communication Systems of Hearing Impaired

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11280%2F14%3A10287051" target="_blank" >RIV/00216208:11280/14:10287051 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komunikační systémy sluchově postižených

  • Original language description

    Pedagogika sluchově postižených, efektivita komunikace a komunikačních strategií a akademické výsledky vzdělávání zejména u osob neslyšících, jsou často kritizované pro nízkou účinnost mnohaletého speciálně pedagogického působení. Je to mimo jiné důsledkem velmi vysoké heterogenity populace osob se sluchovým postižením a nedostatečné individuální práce s nimi, spolu s historicky dlouhodobě podceňovaným významem časné výchovy a kognitivního rozvoje prostřednictvím českého znakového jazyka a znakovaného českého jazyka. Vzdělávací programy musí mít charakter komplexních přístupů a jednotlivé dílčí postupy musí být individualizované. V důsledku technického a medicínského pokroku se snižuje výskyt lehkých sluchových vad a jejich důsledky díky audioprotetické kompenzaci jsou méně závažné. Na straně druhé se zvyšuje výskyt těžkých sluchových postižení a kombinovaných vad. Neexistuje jediná nebo nejlepší metoda, cesta, způsob, komunikační strategie nebo vzdělávací program, ale pouze široké spe

  • Czech name

    Komunikační systémy sluchově postižených

  • Czech description

    Pedagogika sluchově postižených, efektivita komunikace a komunikačních strategií a akademické výsledky vzdělávání zejména u osob neslyšících, jsou často kritizované pro nízkou účinnost mnohaletého speciálně pedagogického působení. Je to mimo jiné důsledkem velmi vysoké heterogenity populace osob se sluchovým postižením a nedostatečné individuální práce s nimi, spolu s historicky dlouhodobě podceňovaným významem časné výchovy a kognitivního rozvoje prostřednictvím českého znakového jazyka a znakovaného českého jazyka. Vzdělávací programy musí mít charakter komplexních přístupů a jednotlivé dílčí postupy musí být individualizované. V důsledku technického a medicínského pokroku se snižuje výskyt lehkých sluchových vad a jejich důsledky díky audioprotetické kompenzaci jsou méně závažné. Na straně druhé se zvyšuje výskyt těžkých sluchových postižení a kombinovaných vad. Neexistuje jediná nebo nejlepší metoda, cesta, způsob, komunikační strategie nebo vzdělávací program, ale pouze široké spe

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-903863-2-7

  • Number of pages

    375

  • Publisher name

    Beakra

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book