Shopping centre - a new phenomenon and developing consumer behaviour in the transformatn period
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F03%3A6519" target="_blank" >RIV/00216208:11310/03:6519 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nový fenomén nákupní centrum a model formování nákkupního chování spotřebitelské populace v transformačním období
Original language description
Nový fenomén nákupní centrum a model formování nákupního chování spotřebitelské populace v transformačním období
Czech name
Nový fenomén nákupní centrum a model formování nákkupního chování spotřebitelské populace v transformačním období
Czech description
Nový fenomén nákupní centrum a model formování nákupního chování spotřebitelské populace v transformačním období
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
DE - Earth magnetism, geodesy, geography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Sborník ČGS
ISSN
1212-0014
e-ISSN
—
Volume of the periodical
108
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
277-288
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—