The Use of Conception "Blended Learning" during Classes of Didactics of Chemistry
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F06%3A9739" target="_blank" >RIV/00216208:11310/06:9739 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití Koncepce "Blended learning" ve výuce didaktiky chemie
Original language description
Blended learning realizuje efektivní studium s využitím elektronických multimediálních prostředků. Kombinuje prvky prezenčního i e-learningového, popř. distančního studia. Uvádí se zkušenosti autorky s použitím této koncepce pro didaktiku chemie.
Czech name
Využití Koncepce "Blended learning" ve výuce didaktiky chemie
Czech description
Blended learning realizuje efektivní studium s využitím elektronických multimediálních prostředků. Kombinuje prvky prezenčního i e-learningového, popř. distančního studia. Uvádí se zkušenosti autorky s použitím této koncepce pro didaktiku chemie.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/PV201" target="_blank" >PV201: XXX</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Alternativní metody výuky
ISBN
80-7305-554-6
Number of pages of the result
8
Pages from-to
—
Number of pages of the book
86
Publisher name
Veterinátní a farmaceutická univerzita Brno
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—