The role of multimedia instruments in school science projects
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F10%3A10078913" target="_blank" >RIV/00216208:11310/10:10078913 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Role multimediálních prostředků ve školních přírodovědných projektech
Original language description
Využití obecných možností multimediálních prostředků poskytuje pestrou základnu pro všestranné aplikace a tvořivou práci učitelů především v přírodovědném vzdělávání. Navíc v posledních několika letech velmi rychle roste počítačová gramotnost žáků a s tím i mnoha učitelů všech generací, která se projevuje v zapojení a využívání různých multimediálních prostředků jako pomůcek a opor pro moderní vzdělávání. Při snaze o naplnění všech požadavků, kladených na vzdělávání kurikulárními dokumenty, se právě projektové vyučování jeví jako jedna z metod, která se neobejde bez multimediální podpory a zároveň splňuje cíle RVP, napsané jakoby "na míru" této metodě. V příspěvku jsou představeny náměty z úspěšných školních interdisciplinárních přírodovědných projektůs multimediální podporou.
Czech name
Role multimediálních prostředků ve školních přírodovědných projektech
Czech description
Využití obecných možností multimediálních prostředků poskytuje pestrou základnu pro všestranné aplikace a tvořivou práci učitelů především v přírodovědném vzdělávání. Navíc v posledních několika letech velmi rychle roste počítačová gramotnost žáků a s tím i mnoha učitelů všech generací, která se projevuje v zapojení a využívání různých multimediálních prostředků jako pomůcek a opor pro moderní vzdělávání. Při snaze o naplnění všech požadavků, kladených na vzdělávání kurikulárními dokumenty, se právě projektové vyučování jeví jako jedna z metod, která se neobejde bez multimediální podpory a zároveň splňuje cíle RVP, napsané jakoby "na míru" této metodě. V příspěvku jsou představeny náměty z úspěšných školních interdisciplinárních přírodovědných projektůs multimediální podporou.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie
ISBN
978-80-7368-426-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
Ostravská univerzita v Ostravě
Place of publication
Ostrava
Event location
Trojanovice
Event date
Sep 29, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—