All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The role of multimedia instruments in school science projects

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F10%3A10078913" target="_blank" >RIV/00216208:11310/10:10078913 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Role multimediálních prostředků ve školních přírodovědných projektech

  • Original language description

    Využití obecných možností multimediálních prostředků poskytuje pestrou základnu pro všestranné aplikace a tvořivou práci učitelů především v přírodovědném vzdělávání. Navíc v posledních několika letech velmi rychle roste počítačová gramotnost žáků a s tím i mnoha učitelů všech generací, která se projevuje v zapojení a využívání různých multimediálních prostředků jako pomůcek a opor pro moderní vzdělávání. Při snaze o naplnění všech požadavků, kladených na vzdělávání kurikulárními dokumenty, se právě projektové vyučování jeví jako jedna z metod, která se neobejde bez multimediální podpory a zároveň splňuje cíle RVP, napsané jakoby "na míru" této metodě. V příspěvku jsou představeny náměty z úspěšných školních interdisciplinárních přírodovědných projektůs multimediální podporou.

  • Czech name

    Role multimediálních prostředků ve školních přírodovědných projektech

  • Czech description

    Využití obecných možností multimediálních prostředků poskytuje pestrou základnu pro všestranné aplikace a tvořivou práci učitelů především v přírodovědném vzdělávání. Navíc v posledních několika letech velmi rychle roste počítačová gramotnost žáků a s tím i mnoha učitelů všech generací, která se projevuje v zapojení a využívání různých multimediálních prostředků jako pomůcek a opor pro moderní vzdělávání. Při snaze o naplnění všech požadavků, kladených na vzdělávání kurikulárními dokumenty, se právě projektové vyučování jeví jako jedna z metod, která se neobejde bez multimediální podpory a zároveň splňuje cíle RVP, napsané jakoby "na míru" této metodě. V příspěvku jsou představeny náměty z úspěšných školních interdisciplinárních přírodovědných projektůs multimediální podporou.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie

  • ISBN

    978-80-7368-426-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Trojanovice

  • Event date

    Sep 29, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article