Illustrative approach in chemistry education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F13%3A10133874" target="_blank" >RIV/00216208:11310/13:10133874 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Názornost ve výuce chemie očima učitelů
Original language description
Příspěvek se zabývá výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na problematiku názornosti. Diskutovány jsou zejména různé prostředky, kterými lze realizovat názornost ve výuce chemie na středních školách. Provedené šetření potvrdilo důležitost používání názorných prostředků ve výuce chemie, přičemž podle učitelů je žáky nejoceňovanějším prostředkem pro dosahování názornosti experiment, zatímco učitelé nejvíce využívají popisu (slovního či písemného) s příp. grafickým doprovodem. V návaznosti na výsledkyšetření budou dále zkoumány možnosti využití "neexperimentálních" demonstrací ve výuce chemie.
Czech name
Názornost ve výuce chemie očima učitelů
Czech description
Příspěvek se zabývá výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na problematiku názornosti. Diskutovány jsou zejména různé prostředky, kterými lze realizovat názornost ve výuce chemie na středních školách. Provedené šetření potvrdilo důležitost používání názorných prostředků ve výuce chemie, přičemž podle učitelů je žáky nejoceňovanějším prostředkem pro dosahování názornosti experiment, zatímco učitelé nejvíce využívají popisu (slovního či písemného) s příp. grafickým doprovodem. V návaznosti na výsledkyšetření budou dále zkoumány možnosti využití "neexperimentálních" demonstrací ve výuce chemie.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuálne smerovanie výskumov v dizertačných prácach z didaktiky chémie
ISBN
978-80-223-3300-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
62-68
Publisher name
Prírodovedecká fakulta Univerzity Komenského
Place of publication
Bratislava, Slovensko
Event location
Bratislava
Event date
Nov 22, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—