The evaluation of the most used chemistry textbooks from the point of view of chemical technology
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F14%3A10294444" target="_blank" >RIV/00216208:11310/14:10294444 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Posouzení nejužívanějších učebnic chemie z hlediska chemické technologie
Original language description
Tento článek se zabývá analýzou nejpoužívanějších učebnic chemie na základních a středních školách v České republice z hlediska chemické technologie. Jsou zde hodnoceny jak rozsah, tak i kvalita vybraných témat. Daná témata byla vyselektována v rámci jednotlivých oborů chemické technologie.
Czech name
Posouzení nejužívanějších učebnic chemie z hlediska chemické technologie
Czech description
Tento článek se zabývá analýzou nejpoužívanějších učebnic chemie na základních a středních školách v České republice z hlediska chemické technologie. Jsou zde hodnoceny jak rozsah, tak i kvalita vybraných témat. Daná témata byla vyselektována v rámci jednotlivých oborů chemické technologie.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie a Přírodovědné a technologické vzdělávání pro XXI. století
ISBN
978-80-7435-417-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
195-202
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Sep 15, 2014
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—