All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Field didactics: review and prospects

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10296082" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10296082 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/60076658:12410/15:43889503 RIV/00216224:14410/15:00083480 RIV/00216208:11320/15:10296082 RIV/00216208:11410/15:10296082

  • Result on the web

    <a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/549" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/549</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Oborové didaktiky: bilance a perspektivy

  • Original language description

    Závěrečná kapitola je pojata jako sumarizující na straně jedné a prospektivní na straně druhé. Výklad je zde rozvržen do tří stěžejních částí. V první jsou předestřeny bilance a perspektivy, jak je vidí autoři jednotlivých kapitol. Druhá část nabízí rozvahu o stavu a výhledech oborových didaktik. Ve třetí části jsou potom načrtnuty perspektivy dalšího rozvoje oborových didaktik: (1) Profilování teoretické orientace v oborových didaktikách jako cesta k jejich emancipaci a stabilizaci, (2) posílení výzkumné orientace oborových didaktik a rozvinutí jejich metodologie, (3) průnik perspektivních trendů z oblasti instructional design a curriculum studies do oborových didaktik, (4) zvýraznění role oborových didaktik jako integrujících a koordinujících disciplín v učitelském vzdělávání.

  • Czech name

    Oborové didaktiky: bilance a perspektivy

  • Czech description

    Závěrečná kapitola je pojata jako sumarizující na straně jedné a prospektivní na straně druhé. Výklad je zde rozvržen do tří stěžejních částí. V první jsou předestřeny bilance a perspektivy, jak je vidí autoři jednotlivých kapitol. Druhá část nabízí rozvahu o stavu a výhledech oborových didaktik. Ve třetí části jsou potom načrtnuty perspektivy dalšího rozvoje oborových didaktik: (1) Profilování teoretické orientace v oborových didaktikách jako cesta k jejich emancipaci a stabilizaci, (2) posílení výzkumné orientace oborových didaktik a rozvinutí jejich metodologie, (3) průnik perspektivních trendů z oblasti instructional design a curriculum studies do oborových didaktik, (4) zvýraznění role oborových didaktik jako integrujících a koordinujících disciplín v učitelském vzdělávání.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Oborové didaktiky: vývoj - stav - perspektivy

  • ISBN

    978-80-210-7769-0

  • Number of pages of the result

    31

  • Pages from-to

    423-453

  • Number of pages of the book

    465

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter