All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Misconceptions concerning geography instruction - Part 2

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10313940" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10313940 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Miskoncepce ve výuce geografie 2

  • Original language description

    Článek navazuje na příspěvek týkající se miskoncepcí ve výuce geografie z minulého čísla GR. Text se zamýšlí nad různorodými možnostmi vzniku miskoncepcí a představuje metody vhodné k jejich diagnostice ve školní praxi. Práce s miskoncepcemi (resp. prekoncepcemi) ve výuce je velmi důležitá, protože dětské vnímání okolního světa, jakožto základ poznatkového systému dítěte (a nejen dětí, ale i dospělých jedinců), se významně podílí na procesech učení. Článek mimo to nabízí možnost, jak s miskoncepcemi pracovat ve výuce, aby se zvýšila šance na jejich odstranění - představuje metodiku do hodin geografie zaměřenou na minimalizaci vybrané miskoncepce.

  • Czech name

    Miskoncepce ve výuce geografie 2

  • Czech description

    Článek navazuje na příspěvek týkající se miskoncepcí ve výuce geografie z minulého čísla GR. Text se zamýšlí nad různorodými možnostmi vzniku miskoncepcí a představuje metody vhodné k jejich diagnostice ve školní praxi. Práce s miskoncepcemi (resp. prekoncepcemi) ve výuce je velmi důležitá, protože dětské vnímání okolního světa, jakožto základ poznatkového systému dítěte (a nejen dětí, ale i dospělých jedinců), se významně podílí na procesech učení. Článek mimo to nabízí možnost, jak s miskoncepcemi pracovat ve výuce, aby se zvýšila šance na jejich odstranění - představuje metodiku do hodin geografie zaměřenou na minimalizaci vybrané miskoncepce.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Geografické rozhledy

  • ISSN

    1210-3004

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    25

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

    12-13

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database