All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Application of deductive and inductive approach in teaching regional geography topics in the subject of homeland studies

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F22%3A10490238" target="_blank" >RIV/00216208:11310/22:10490238 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022" target="_blank" >https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Aplikace deduktivního a induktivního přístupu ve výuce témat regionální geografie v předmětu vlastivěda

  • Original language description

    Kapitola je součástí knihy, která představuje téma produktivní kultury učení a usazuje je do širšího didaktického kontextu. V první části jsou jakožto teoretický rámec představeny tři hlavní oblasti produktivní kultury učení: 1. jasnost, strukturovanost, soudržnost, 2. kognitivní aktivizace, instrumentalizace a semantizace obsahu, 3. podpůrné učební prostředí. Druhou část knihy tvoří 17 didaktických kazuistik zpracovaných týmy oborových didaktiků a učitelů v praxi. Cílem kazuistik je ilustrovat klíčové oblasti produktivní kultury učení.

  • Czech name

    Aplikace deduktivního a induktivního přístupu ve výuce témat regionální geografie v předmětu vlastivěda

  • Czech description

    Kapitola je součástí knihy, která představuje téma produktivní kultury učení a usazuje je do širšího didaktického kontextu. V první části jsou jakožto teoretický rámec představeny tři hlavní oblasti produktivní kultury učení: 1. jasnost, strukturovanost, soudržnost, 2. kognitivní aktivizace, instrumentalizace a semantizace obsahu, 3. podpůrné učební prostředí. Druhou část knihy tvoří 17 didaktických kazuistik zpracovaných týmy oborových didaktiků a učitelů v praxi. Cílem kazuistik je ilustrovat klíčové oblasti produktivní kultury učení.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách

  • ISBN

    978-80-280-0240-4

  • Number of pages of the result

    17

  • Pages from-to

    359-375

  • Number of pages of the book

    400

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter