Application of deductive and inductive approach in teaching regional geography topics in the subject of homeland studies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F22%3A10490238" target="_blank" >RIV/00216208:11310/22:10490238 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022" target="_blank" >https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aplikace deduktivního a induktivního přístupu ve výuce témat regionální geografie v předmětu vlastivěda
Original language description
Kapitola je součástí knihy, která představuje téma produktivní kultury učení a usazuje je do širšího didaktického kontextu. V první části jsou jakožto teoretický rámec představeny tři hlavní oblasti produktivní kultury učení: 1. jasnost, strukturovanost, soudržnost, 2. kognitivní aktivizace, instrumentalizace a semantizace obsahu, 3. podpůrné učební prostředí. Druhou část knihy tvoří 17 didaktických kazuistik zpracovaných týmy oborových didaktiků a učitelů v praxi. Cílem kazuistik je ilustrovat klíčové oblasti produktivní kultury učení.
Czech name
Aplikace deduktivního a induktivního přístupu ve výuce témat regionální geografie v předmětu vlastivěda
Czech description
Kapitola je součástí knihy, která představuje téma produktivní kultury učení a usazuje je do širšího didaktického kontextu. V první části jsou jakožto teoretický rámec představeny tři hlavní oblasti produktivní kultury učení: 1. jasnost, strukturovanost, soudržnost, 2. kognitivní aktivizace, instrumentalizace a semantizace obsahu, 3. podpůrné učební prostředí. Druhou část knihy tvoří 17 didaktických kazuistik zpracovaných týmy oborových didaktiků a učitelů v praxi. Cílem kazuistik je ilustrovat klíčové oblasti produktivní kultury učení.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách
ISBN
978-80-280-0240-4
Number of pages of the result
17
Pages from-to
359-375
Number of pages of the book
400
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—