All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

One Year with ChatGPT

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F24%3A10483868" target="_blank" >RIV/00216208:11310/24:10483868 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://eduo.osu.cz/handle/123456789/88" target="_blank" >https://eduo.osu.cz/handle/123456789/88</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15452/DIDSCI.2024" target="_blank" >10.15452/DIDSCI.2024</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jeden rok s ChatGPT

  • Original language description

    Příspěvek se věnuje roční zkušenosti s nástrojem umělé inteligence, který dosahuje nebývalého rozmachu.ChatGPT začal ovlivňovat mnoho oborů lidské činnosti, vzdělávání nevyjímaje. Během posledního roku jsme prošli podrobnou rešeršní činností, která byla zaměřena na SWOT analýzu ChatGPT. S pomocí chatbota jsme připravili laboratorní cvičení, o kterém jsme napsali článek. Zkoušeli jsme využití grafických nástrojů umělé inteligence ve výuce.Předmětem jedné z bakalářských prací byla analýza učebnic pomocí ChatGPT. S pomocí širokého týmu jsme podali žádost na Grantovou agenturu s projektem, který řeší možný vliv umělé inteligence na klíčové kompetence a motivaci žáků.

  • Czech name

    Jeden rok s ChatGPT

  • Czech description

    Příspěvek se věnuje roční zkušenosti s nástrojem umělé inteligence, který dosahuje nebývalého rozmachu.ChatGPT začal ovlivňovat mnoho oborů lidské činnosti, vzdělávání nevyjímaje. Během posledního roku jsme prošli podrobnou rešeršní činností, která byla zaměřena na SWOT analýzu ChatGPT. S pomocí chatbota jsme připravili laboratorní cvičení, o kterém jsme napsali článek. Zkoušeli jsme využití grafických nástrojů umělé inteligence ve výuce.Předmětem jedné z bakalářských prací byla analýza učebnic pomocí ChatGPT. S pomocí širokého týmu jsme podali žádost na Grantovou agenturu s projektem, který řeší možný vliv umělé inteligence na klíčové kompetence a motivaci žáků.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    DidSci 2024+ 12th International Conference on Research in Didactics of the Sciences (Sborník příspěvků)

  • ISBN

    978-80-7599-443-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

    42-43

  • Publisher name

    Ostravská univerzita, Ostrava

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    Jun 25, 2024

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article