All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

How to overcome the limits of incorporating GIS in education? or Less than 15 minutes from grandma

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F24%3A10484509" target="_blank" >RIV/00216208:11310/24:10484509 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=eyA8at~HH9" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=eyA8at~HH9</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jak překonat limity začlenění GIS do výuky? aneb Méně než 15 minut od babičky

  • Original language description

    Využívání GIS ve výuce si učitelé velmi často spojují s množstvím limitů a komplikací, které takovou výuku provází. Proto se raději využití GIS v hodinách vyhýbají. Jsou ale tyto obavy oprávněné, nebo se jedná ve většině případů o problémy překonané či překonatelné? Článek přináší ukázkovou 45minutovou lekci do výuky zeměpisu na základních školách, která má za cíl učitelům ukázat, že množství faktorů limitující implementaci GIS je již překonáno a využití GIS ve výuce je mnohem jednodušší, než se na první pohled může zdát.

  • Czech name

    Jak překonat limity začlenění GIS do výuky? aneb Méně než 15 minut od babičky

  • Czech description

    Využívání GIS ve výuce si učitelé velmi často spojují s množstvím limitů a komplikací, které takovou výuku provází. Proto se raději využití GIS v hodinách vyhýbají. Jsou ale tyto obavy oprávněné, nebo se jedná ve většině případů o problémy překonané či překonatelné? Článek přináší ukázkovou 45minutovou lekci do výuky zeměpisu na základních školách, která má za cíl učitelům ukázat, že množství faktorů limitující implementaci GIS je již překonáno a využití GIS ve výuce je mnohem jednodušší, než se na první pohled může zdát.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Geografické rozhledy

  • ISSN

    1210-3004

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    33

  • Issue of the periodical within the volume

    5

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    28-31

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database