How to overcome the limits of incorporating GIS in education? or Less than 15 minutes from grandma
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F24%3A10484509" target="_blank" >RIV/00216208:11310/24:10484509 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=eyA8at~HH9" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=eyA8at~HH9</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jak překonat limity začlenění GIS do výuky? aneb Méně než 15 minut od babičky
Original language description
Využívání GIS ve výuce si učitelé velmi často spojují s množstvím limitů a komplikací, které takovou výuku provází. Proto se raději využití GIS v hodinách vyhýbají. Jsou ale tyto obavy oprávněné, nebo se jedná ve většině případů o problémy překonané či překonatelné? Článek přináší ukázkovou 45minutovou lekci do výuky zeměpisu na základních školách, která má za cíl učitelům ukázat, že množství faktorů limitující implementaci GIS je již překonáno a využití GIS ve výuce je mnohem jednodušší, než se na první pohled může zdát.
Czech name
Jak překonat limity začlenění GIS do výuky? aneb Méně než 15 minut od babičky
Czech description
Využívání GIS ve výuce si učitelé velmi často spojují s množstvím limitů a komplikací, které takovou výuku provází. Proto se raději využití GIS v hodinách vyhýbají. Jsou ale tyto obavy oprávněné, nebo se jedná ve většině případů o problémy překonané či překonatelné? Článek přináší ukázkovou 45minutovou lekci do výuky zeměpisu na základních školách, která má za cíl učitelům ukázat, že množství faktorů limitující implementaci GIS je již překonáno a využití GIS ve výuce je mnohem jednodušší, než se na první pohled může zdát.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Geografické rozhledy
ISSN
1210-3004
e-ISSN
—
Volume of the periodical
33
Issue of the periodical within the volume
5
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
28-31
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—