All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Computer games and artificial intelligence

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F10%3A10080786" target="_blank" >RIV/00216208:11320/10:10080786 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Počítačové hry a umělá inteligence

  • Original language description

    Průmysl počítačových her se během uplynulých let stal jedním z nejvýznamnějších segmentů zábavního průmyslu. Častým prvkem návrhu současných počítačových her je tvorba virtuálních světů, ve kterých se pohybují počítačem řízené umělé bytosti. Vytvořit takový svět a jeho obyvatele, aby působili přirozeně a živě, je obtížný úkol a tvůrci počítačových her při jeho plnění často využívají metod umělé inteligence. Cílem tohoto příspěvku je přinést přehled metod umělé inteligence využívaných v počítačových hrách, způsobů jejich využití a informovat o aktuálních trendech v této oblasti.

  • Czech name

    Počítačové hry a umělá inteligence

  • Czech description

    Průmysl počítačových her se během uplynulých let stal jedním z nejvýznamnějších segmentů zábavního průmyslu. Častým prvkem návrhu současných počítačových her je tvorba virtuálních světů, ve kterých se pohybují počítačem řízené umělé bytosti. Vytvořit takový svět a jeho obyvatele, aby působili přirozeně a živě, je obtížný úkol a tvůrci počítačových her při jeho plnění často využívají metod umělé inteligence. Cílem tohoto příspěvku je přinést přehled metod umělé inteligence využívaných v počítačových hrách, způsobů jejich využití a informovat o aktuálních trendech v této oblasti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    IN - Informatics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Kognice a umělý život X

  • ISBN

    978-80-7248-589-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Slezská univerzita v Opavě

  • Place of publication

    Opava

  • Event location

    Ostravice

  • Event date

    May 31, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article