Integration of information and communication technologies as a means of active approach of students to mathematics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F12%3A10128175" target="_blank" >RIV/00216208:11320/12:10128175 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Integrace informačních a komunikačních technologií jako prostředek aktivního přístupu žáků k matematice
Original language description
Práce je věnována vlivu moderních technologií na vyučování matematice. Postupně jsou rozebírány klady a rizika integrace grafických kalkulátorů, programů dynamické geometrie a internetu, a to zejména z hlediska osvojování matematických vědomostí a dovedností žáků na střední škole. Práce současně podává přehled i hodnocení výsledků českých i zahraničních výzkumů zaměřených na integraci moderních technologií do školské matematiky. Na základě analýzy přínosů a rizik uvedených technologií byl vytvořen soubor vhodných matematických činností a typů úloh pro začlenění ICT s důrazem na rozvíjení aktivního přístupu žáků k matematice.
Czech name
Integrace informačních a komunikačních technologií jako prostředek aktivního přístupu žáků k matematice
Czech description
Práce je věnována vlivu moderních technologií na vyučování matematice. Postupně jsou rozebírány klady a rizika integrace grafických kalkulátorů, programů dynamické geometrie a internetu, a to zejména z hlediska osvojování matematických vědomostí a dovedností žáků na střední škole. Práce současně podává přehled i hodnocení výsledků českých i zahraničních výzkumů zaměřených na integraci moderních technologií do školské matematiky. Na základě analýzy přínosů a rizik uvedených technologií byl vytvořen soubor vhodných matematických činností a typů úloh pro začlenění ICT s důrazem na rozvíjení aktivního přístupu žáků k matematice.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7290-583-6
Number of pages
300
Publisher name
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—