All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Information System on Rails

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F12%3A10132058" target="_blank" >RIV/00216208:11320/12:10132058 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Informační systém na kolejích

  • Original language description

    Vývoj a údržba informačních systémů je nejčastějším úkolem IT profesionálů. Jako takové jsou i klíčovými problémy softwarového inženýrství. Softwarové inženýrství se ale zabývá především tzv. "standardními" informačními systémy, které jsou určeny pro použití např. v kancelářích nebo v podnicích. Informační systémy používané ve vlacích jsou v tomto smyslu do značné míry nestandardní. Zahrnují kritické činnosti nutné k řízení vlaku. Mají i další specifika, jako jsou normy a zavedené procesy, podniková kultura, atd. Ukážeme, že to jsou základní příčiny vysoké náročnosti vlakových informačních systémů na vývoj a údržbu ve srovnání s obdobně rozsáhlými "standardními" protějšky. Navrhneme principy architektury připravovaného multimediálního vlakového informačního systému a budeme diskutovat důsledky specifických požadavků a možnosti jejich implementace. Pro vyšší vrstvu systému je vhodné až nutné uplatnit specifickou variantu SOA přesto, že systém není extrémně rozsáhlý. Musí však splňovat ř

  • Czech name

    Informační systém na kolejích

  • Czech description

    Vývoj a údržba informačních systémů je nejčastějším úkolem IT profesionálů. Jako takové jsou i klíčovými problémy softwarového inženýrství. Softwarové inženýrství se ale zabývá především tzv. "standardními" informačními systémy, které jsou určeny pro použití např. v kancelářích nebo v podnicích. Informační systémy používané ve vlacích jsou v tomto smyslu do značné míry nestandardní. Zahrnují kritické činnosti nutné k řízení vlaku. Mají i další specifika, jako jsou normy a zavedené procesy, podniková kultura, atd. Ukážeme, že to jsou základní příčiny vysoké náročnosti vlakových informačních systémů na vývoj a údržbu ve srovnání s obdobně rozsáhlými "standardními" protějšky. Navrhneme principy architektury připravovaného multimediálního vlakového informačního systému a budeme diskutovat důsledky specifických požadavků a možnosti jejich implementace. Pro vyšší vrstvu systému je vhodné až nutné uplatnit specifickou variantu SOA přesto, že systém není extrémně rozsáhlý. Musí však splňovat ř

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JC - Computer hardware and software

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    DATAKON 2012

  • ISBN

    978-80-553-1049-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    159-168

  • Publisher name

    Technical University of Košice

  • Place of publication

    Košice

  • Event location

    Mikulov

  • Event date

    Oct 14, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article