A Conception for Combinatorics with Emphasis on Problem-solving
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F14%3A10285345" target="_blank" >RIV/00216208:11320/14:10285345 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Koncepce kombinatoriky s důrazem na problem-solving
Original language description
Příspěvek se zabývá koncepcí kombinatoriky pro střední školy, jejíž snahou je vyhnout se formálním přístupům k řešení úloh. Inspirovali jsme se koncepcí učebnic Hejného z 1. stupně ZŠ. Navrhli jsme čtyři prostředí, v rámci nichž chceme kombinatoriku budovat. Jde o tato prostředí: Dopravní linky, Turnaje, Překlady, Hry. Součástí příspěvku jsou ukázky úloh z jednotlivých prostředí.
Czech name
Koncepce kombinatoriky s důrazem na problem-solving
Czech description
Příspěvek se zabývá koncepcí kombinatoriky pro střední školy, jejíž snahou je vyhnout se formálním přístupům k řešení úloh. Inspirovali jsme se koncepcí učebnic Hejného z 1. stupně ZŠ. Navrhli jsme čtyři prostředí, v rámci nichž chceme kombinatoriku budovat. Jde o tato prostředí: Dopravní linky, Turnaje, Překlady, Hry. Součástí příspěvku jsou ukázky úloh z jednotlivých prostředí.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů