All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Computer Modeling versus Traditional Teaching of Descriptive Geometry

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F16%3A10334574" target="_blank" >RIV/00216208:11320/16:10334574 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Počítačové modelování versus tradiční přístupy ve výuce deskriptivní geometrie

  • Original language description

    V příspěvku se zaměříme na možné přístupy ve výuce deskriptivní geometrie na Matematicko-fyzikální fakultě UK. Především se budeme věnovat možnostem počítačového modelování. Rovněž uvedeme důvody, proč je důležité neopouštět klasické rýsování a tradiční přístupy ve výuce. Ukážeme možnosti využití 3D počítačového modelování na konkrétních příkladech ploch technické praxe, tedy oblasti, kterou se DG zabývá, a návrhy propojení s počítačovou geometrií.

  • Czech name

    Počítačové modelování versus tradiční přístupy ve výuce deskriptivní geometrie

  • Czech description

    V příspěvku se zaměříme na možné přístupy ve výuce deskriptivní geometrie na Matematicko-fyzikální fakultě UK. Především se budeme věnovat možnostem počítačového modelování. Rovněž uvedeme důvody, proč je důležité neopouštět klasické rýsování a tradiční přístupy ve výuce. Ukážeme možnosti využití 3D počítačového modelování na konkrétních příkladech ploch technické praxe, tedy oblasti, kterou se DG zabývá, a návrhy propojení s počítačovou geometrií.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    BA - General mathematics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků konference Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol

  • ISBN

    978-80-86843-52-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    119-124

  • Publisher name

    Vydavatelský servis

  • Place of publication

    Plzeň

  • Event location

    Srní

  • Event date

    Nov 10, 2016

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article