Key concepts in the current changes of teacher education - social constructivist approaches, reflection and self-reflection
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F02%3A00000553" target="_blank" >RIV/00216208:11410/02:00000553 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Klíčové koncepty v současných proměnách učitelského vzdělávání - konstruktivistické přístupy, reflexe a sebereflexe
Original language description
Výsledky akčního výzkumu, jehož cílem bylo ověřit účinnost nových metod v učitelském vzdělávání s cílem rozvoje profesní identity studentů prostřednictvím konstruktivistických přístupů a sebereflektivních technik
Czech name
Klíčové koncepty v současných proměnách učitelského vzdělávání - konstruktivistické přístupy, reflexe a sebereflexe
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Výzkum školy a učitele
ISBN
80-7290-089-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
2
Pages from-to
71-72
Publisher name
ČAPV, UK - PedF
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Jan 1, 2002
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—