Understanding students' error
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F04%3A00010761" target="_blank" >RIV/00216208:11410/04:00010761 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
slovinština
Original language name
Vnímanie chyby
Original language description
Ak je chyba žiaka na hodinách matematiky vnímaná ako jav nežiadúci, vedie to k útlmu aktivity žiakov. Aktivitu povzbudzuje vnímanie chyby ako zdroja poučenia.
Czech name
Vnímání chyby
Czech description
Je-li chyba žáka na hodinách matematiky vnímána jako jev nežádoucí, vede to k útlumu aktivity žáků. Aktivitu povzbuzuje vnímání chyby jako zdroje poučení.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Kritické listy
ISSN
1214-5823
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
13
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
1
Pages from-to
16-16
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—