Negative numbers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F04%3A00010762" target="_blank" >RIV/00216208:11410/04:00010762 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Záporná čísla
Original language description
Důvody didaktické náročnosti pojmu záporné číslo. Konceptuální a procesuální generické modely. Dramatizace jako edukační nástroj.
Czech name
Záporná čísla
Czech description
Důvody didaktické náročnosti pojmu záporné číslo. Konceptuální a procesuální generické modely. Dramatizace jako edukační nástroj.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky
ISBN
80-7290-189-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
16
Pages from-to
327-342
Publisher name
Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—