Constructivist approaches to teaching and practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F06%3A00007254" target="_blank" >RIV/00216208:11410/06:00007254 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Konstruktivistické přístupy k vyučování a praxe
Original language description
Základní principy konstruktivistických přístupů k vyučování matematice, ilustrace prostřednictvím příběhů a videoukázek z výuky.
Czech name
Konstruktivistické přístupy k vyučování a praxe
Czech description
Základní principy konstruktivistických přístupů k vyučování matematice, ilustrace prostřednictvím příběhů a videoukázek z výuky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F02%2F0829" target="_blank" >GA406/02/0829: Student-Focused Mathematics Education</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Jak učit matematice žáky ve věku 11 - 15 let : Sborník příspěvků celostátní konference, Hradec Králové 13.-15.10.2005
ISBN
80-86843-08-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
29-38
Publisher name
Vydavatelský servis
Place of publication
Plzeň
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—