Parallel teaching ? a method for the improvement of constructivist teaching: The case of a geometry
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F06%3A00007325" target="_blank" >RIV/00216208:11410/06:00007325 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Parallel teaching ? a method for the improvement of constructivist teaching: The case of a geometry
Original language description
The paper presents a method of parallel teaching at university level which helps to improve the constructivist appraoch to teaching.
Czech name
Paralelní vyučování - metoda, jak zlepšovat konstruktivistický přístu k vyučování: Případ geometrie
Czech description
V článku je představena metoda paralelního vyučování na vysokoškolské úrovni, která pomáhá zlepšovat konstruktivistický přístup k vyučování.
Classification
Type
A - Audiovisual production
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F05%2F2444" target="_blank" >GA406/05/2444: Mathematics Classroom Culture</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
—
Place of publication
—
Publisher/client name
—
Version
—
Carrier ID
—