The Art of Piano Interpretation as a Part of a Lifestyle. The Art of Mentorig, the Reading of the Score
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F07%3A00110710" target="_blank" >RIV/00216208:11410/07:00110710 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Klavírní interpretační umění jako součást životního stylu. Umění mentoringu, četba partitury
Original language description
Integrace klavírního interpretačního umění do současného životního stylu, problematika individuální umělecké výuky na pedagogických fakultách, principy mentoringu. osobnost reprezentanta metody mentoringu v klavírním vyučování C. Ph. E. Bacha. Možnosti využití umění mentoringu při široké škále cílů a úrovní technických i uměleckých.
Czech name
Klavírní interpretační umění jako součást životního stylu. Umění mentoringu, četba partitury
Czech description
Integrace klavírního interpretačního umění do současného životního stylu, problematika individuální umělecké výuky na pedagogických fakultách, principy mentoringu. osobnost reprezentanta metody mentoringu v klavírním vyučování C. Ph. E. Bacha. Možnosti využití umění mentoringu při široké škále cílů a úrovní technických i uměleckých.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Kontexty hudební pedagogiky II
ISBN
978-80-7290-324-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
3
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Mar 28, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—