Teacher?s perception of pupils? approaches to school subjects
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110014" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110014 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Učitelova percepce žákovských postojů ke školním předmětům
Original language description
Stať seznamuje s postavením jednotlivých školních předmětů z hlediska jejich obliby, obtížnosti a významu.
Czech name
Učitelova percepce žákovských postojů ke školním předmětům
Czech description
Stať seznamuje s postavením jednotlivých školních předmětů z hlediska jejich obliby, obtížnosti a významu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F06%2F0438" target="_blank" >GA406/06/0438: Motivational structure - its internal relations and possibilities to influence it within the educational context</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy
ISBN
978-80-7041-287-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
—
Publisher name
Gaudeámus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Sep 2, 2008
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—