ICT and Gender at school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110727" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110727 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
ICT a gender ve škole
Original language description
Příspěvek upozorňuje na problematiku genderových aspektů v souvislosti se vzdělávací oblastí ICT. Příspěvek představuje evropský projekt G@ME, který se danou problematikou zabývá z pohledu diagnostiky genderových aspektů a formování citlivosti učitele knim. Cílem příspěvku je připomenout potřebu genderově sensitivní edukace vzhledem k rozvíjejícímu se inovativnímu výukovému prostředí, které je založeno na využívání ICT.
Czech name
ICT a gender ve škole
Czech description
Příspěvek upozorňuje na problematiku genderových aspektů v souvislosti se vzdělávací oblastí ICT. Příspěvek představuje evropský projekt G@ME, který se danou problematikou zabývá z pohledu diagnostiky genderových aspektů a formování citlivosti učitele knim. Cílem příspěvku je připomenout potřebu genderově sensitivní edukace vzhledem k rozvíjejícímu se inovativnímu výukovému prostředí, které je založeno na využívání ICT.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Trendy ve vzdělávání. Informační technologie a technické vzdělávání. Monografie z mezinárodní konference
ISBN
978-80-7220-311-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
—
Publisher name
Olomouc : VOTOBIA Olomouc
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Jun 4, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—