How pupils at primary school sense the climate in their classroom
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110934" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110934 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jak žáci mladšího školního věku vnímají prostředí své třídy
Original language description
Příspěvek je zaměřen na identifikacifaktického a preferovaného fyzikálního prostředí dnešních školních tříd. Vychází z dat získaných skupinovým rozhovorem se žáky 1. a 2. tříd a dotazníkovým šetřením žáků 3.-5.tříd ZŠ. Sží se odpovědět na otázku, jak žáci vnímají prostředí své třídy a jaké požadavky na tvorbu edukačního prostředí kladou.
Czech name
Jak žáci mladšího školního věku vnímají prostředí své třídy
Czech description
Příspěvek je zaměřen na identifikacifaktického a preferovaného fyzikálního prostředí dnešních školních tříd. Vychází z dat získaných skupinovým rozhovorem se žáky 1. a 2. tříd a dotazníkovým šetřením žáků 3.-5.tříd ZŠ. Sží se odpovědět na otázku, jak žáci vnímají prostředí své třídy a jaké požadavky na tvorbu edukačního prostředí kladou.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Dítě předškolního věku dříve a dnes. Dítě předškolního věku dnes a dříve
ISBN
978-80-7290-377-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
PedF UK v Praze
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Nov 2, 2007
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—