Arithmetical languages
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110952" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110952 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jazyky aritmetiky
Original language description
Mechanizmus budování světa aritmetiky je popsán jako prorůstání tří sémantických schémat (stav, adresa, operátor) do vznikajícího schématu aritmetického. Jsou popsány dva edukační nástroje, které umožňují didakticky realizovat uvedený proces.
Czech name
Jazyky aritmetiky
Czech description
Mechanizmus budování světa aritmetiky je popsán jako prorůstání tří sémantických schémat (stav, adresa, operátor) do vznikajícího schématu aritmetického. Jsou popsány dva edukační nástroje, které umožňují didakticky realizovat uvedený proces.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání
ISBN
978-80-86843-21-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
Vydavatelský servis
Place of publication
Plzeň
Event location
Plzeň
Event date
Nov 6, 2008
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—