All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Mediated learning

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00012496" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00012496 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zprostředkované učení

  • Original language description

    Kniha představuje jeden z nejvýznamnějších současných přístupů k realizaci výuky pro rozvoj myšlení, tzv. zprostředkované učení. Představuje stručně jeho myšlenková východiska a zaměřuje se především na principy jeho užívání v pedagogické praxi. Vycházípředevším z pojetí současného izraelského psychologa Reuvena Feuersteina, jehož program pro rozvoj dovedností myslet ( instrumentální obohacování) již množí čeští pedagogové znají a užívají. Kniha nabízí inspiraci a konkrétní návody, jak prvky zprostředkovaného učení uplatňovat ve výuce žáků prvního stupně ZŠ. Součástí knihy je i kapitola věnovaná realizaci zprostředkovaného učení v pedagogické diagnostice. Představuje postupy označované jako dynamické vyšetřování. Pro návody k realizaci dynamického vyšetřování ve školní praxi se opět inspiruje především dílem

  • Czech name

    Zprostředkované učení

  • Czech description

    Kniha představuje jeden z nejvýznamnějších současných přístupů k realizaci výuky pro rozvoj myšlení, tzv. zprostředkované učení. Představuje stručně jeho myšlenková východiska a zaměřuje se především na principy jeho užívání v pedagogické praxi. Vycházípředevším z pojetí současného izraelského psychologa Reuvena Feuersteina, jehož program pro rozvoj dovedností myslet ( instrumentální obohacování) již množí čeští pedagogové znají a užívají. Kniha nabízí inspiraci a konkrétní návody, jak prvky zprostředkovaného učení uplatňovat ve výuce žáků prvního stupně ZŠ. Součástí knihy je i kapitola věnovaná realizaci zprostředkovaného učení v pedagogické diagnostice. Představuje postupy označované jako dynamické vyšetřování. Pro návody k realizaci dynamického vyšetřování ve školní praxi se opět inspiruje především dílem

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7367-585-1

  • Number of pages

    116

  • Publisher name

    Portál, s. r. o.

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book