Spider web and colour triad: two mathematical environments in which the colour is dominant
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222365" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222365 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pavučiny a Barevné trojice: Dvě aritmetická prostředí, v nichž je barva dominantní
Original language description
Obě prostředí nabízí úlohy, které přispívají nejen do základní aritmetiky, ale i do dalších oblastí jako rovnice, relace, kombinatorika, pravděpodobnost, logika a rozvíjejí schopnost budovat řešitelské strategie.
Czech name
Pavučiny a Barevné trojice: Dvě aritmetická prostředí, v nichž je barva dominantní
Czech description
Obě prostředí nabízí úlohy, které přispívají nejen do základní aritmetiky, ale i do dalších oblastí jako rovnice, relace, kombinatorika, pravděpodobnost, logika a rozvíjejí schopnost budovat řešitelské strategie.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Dva dny s didaktikou matematiky 2009
ISBN
978-80-7290-420-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
—
Publisher name
UK v Praze, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Feb 19, 2009
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—